vrijdag 21 februari 2014

Action & kruidvat

Sorry voor een hele tijd geen berichtje. Ik had geen inspiratie van wat ik erop zou moeten zetten..
Máár..
Laatst ben ik weer naar de stad geweest samen met een vriendin.
Zoals altijd ga ik eerst naar de kruidvat en daarna door naar de action. En ook zoals altijd sla ik bij beide winkels.
Deze keer heb ik nieuwe foundation gekocht en nieuwe poeder.

Deze foundation komt van essence. En het heeft een matte dekking.
Dat geeft dus geen glim aan je gezicht.
Wat ook erg fijn is aan deze foundation, is dat het een olie vrije make-up is!
En het blijft ook nog eens 12 uur zitten. Ik heb voor de kleur '10 matt beige' gekozen.
Je hebt in totaal 3 verschillende soorten tinten. Dat is opzich best weinig.
Er zit 30 milliliter in een tubetje.

De dop van het tubetje draait er fijn van af en de opening van de tube is niet zo groot dus dat is erg fijn.

Je hebt maar een klein drupje nodig en het geeft al een goede dekking. Waarschijnlijk komt hiervan binnenkort nog een review.
Hij kost €3,95 bij de kruidvat!

Sorry, deze foto is niet zo scherp.
Deze 'stay all day long-lasting powder' heb ik daar ook nog bij gekocht omdat mijn vorige poeder bijna op was. Ik kan er nog niet veel over vertellen omdat ik hem pas net heb gekocht.

Ik heb voor nummer '10 matt beige' gekozen. Deze poeder heb je in 4 verschillende tinten.

Hij oogt in ieder geval erg mooi. En nu nog maar hopen dat hij ook echt 12 uur blijft zitten!

Sorry, ook deze foto is niet zo scherp.
Ik ben 1 keer met mijn vinger over het product gegaan en er zat meteen al heel veel aan mijn vinger!
Dus je heb maar een beetje nodig anders gebruik je al veel te snel, té veel.
Deze long-lasing powder kan je kopen bij de kruidvat voor €3,59

Door naar wat ik bij de action heb gekocht!
Ik zoek al heel lang een stijltang maar omdat ik mijn haar ook vaak wil krullen, is dit het perfecte wat ik ooit heb gezien!
Het is een stijltang, maar ook een krultang! Hoe handig is dat?!
De stijl-krultang is erg compact en ongeveer 20 á 25 centimeter lang.

Er zijn 3 standen. Stand 0 is uit, 1 is 160 graden en stand 2 is 190 graden.
Stand 1 is voor mensen met dun, geverfd of futloos haar. Stand 2 is voor mensen met dik, kroes (enzovoort) haar.
Als je de stekker in het stopcontact stopt, gaat het rode lampje branden.

Dit is anders dan bij normale tangen (denk ik?).
Er zit een slotje op. Als je het slotje open hebt dan kan je je haar ermee stijlen. Dan staan de stangen als het ware open.
Als je het slotje dicht doet kun je je haren krullen. Je kan ook eerst het slotje op open doen en dan de puntjes van het plukje haar (wat je wilt krullen) in de tangen en dan het slotje dicht doen. Dan het plukje oprollen en dan houd je de tangen bij elkaar, doe je het slotje los en maak je een krul. (Sorry ik ben echt slecht in uitleggen).
Ik vind het erg handig!
Deze krul-stijltang kan je kopen bij de action voor €7,49

Ik zag dat mijn laatste 2 berichtjes veel waren bekeken. Dat valt dus erg in de smaak haha :).
Binnenkort komt een leuk (vind ik) berichtje online!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten