zondag 2 februari 2014

Action & kruidvat

Vandaag weer een shoplog!
Ik ben een tijdje afwezig geweest omdat ik gewoon te druk ben met school (wat ben ik toch een miepert).
Aankomende week heb ik 4 toetsen en een presentatie... :(
Maar daar gaat het nu niet over!

Zoals jullie al zien aan de titel ben in naar de action en kruidvat geweest.
Ik was afgelopen zaterdag in de stad, samen met een vriendin.
We hadden een aantal dingen nodig, vooral dingen bij de action.
Let's begin!

Scheermesjes..
Dat is natuurlijk ook nodig voor al je een vrouw bent (of man natuurlijk).
Ik heb deze van de action, het is een verpakking met 3 scheermesjes.
Ik heb ze trouwens nog niet getest, maar daar komt misschien nog wel een review over.
Het heeft een fijn handvat met grip. En zeg nou zelf.. roze is natuurlijk wel echt een meiden kleur.

Ook heeft het een soort van sponsje wat lekker over de huid glijd.
In totaal heeft het 3 mesjes in 1 scheermesje (snap je het nog? haha).
Ook zit het bovenstuk iets losjes zodat het lekker scheert.

De scheermesjes kosten €1,89.

Door met het volgende.
Ik vind de mascara van de action echt fijn (al zeg ik het zelf).
Alleen verkopen ze die niet apart bij mij in de action.
In het pakket die ik heb gekocht zat ook nog een eyeliner (oogpotlood) en oogschaduw.

Eerst de eyeliner, ik heb deze eigenlijk nog nooit gehad.
Maar de eerst indruk is erg leuk en fijn.

De dop heeft een puntenslijper wat ik zelf wel leuk bedacht vind.

Er zit in het pakket ook nog een oogschaduw.
Het zijn 3 kleurtjes.
Wit-Grijs-Zwart met glitters.

Als je het op je ooglid doet, moet je wel 4 laagjes doen ongeveer.
Anders zie je de kleur niet haha.

Dit is de mascara, de buitenkant is een beetje saai vind ik zelf.
Maar de werking is wel erg mooi/fijn.

Dit is het borsteltje, heel klein maar wel zóó fijn!
Je hoeft maar 2 keer over je wimpers en ze zijn al mooi.
Dus als je hele goede mascara wilt hebben voor een goedkope prijs, kan je deze kopen!

Deze elastiekjes zijn echt fijn voor als je iets met je haar wilt doen en dan een dun elastiekje nodig hebt.
Bijvoorbeeld als je van die kleine vlechtjes in je haar hebt wil je niet zo'n groot elastiekje in je haar hebben, dus dan zijn deze elastiekjes erg handig.

Dit zijn de elastiekjes, ze zijn klein maar erg uitrekbaar en dun.
Ik vind ze erg fijn :).

Deze eyeliner pen heb ik bij de kruidvat gekocht.
Hij is zo ongelofelijk fijn!
& hij is ook nog eens extra longlasting.

Dit is het puntje. Hij werkt zo fijn mee!
Je kan er dikke en dunne lijntjes mee maken.
En mooie wings enzovoort.

Hij kost €2,59 bij de kruidvat.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten